Mums

För er som besöker denna blogg för första gången så ska ni veta att detta INTE är någon modeblogg!
meeeen..
ibland kan man inte låta bli heheh



Blev lite kär i denna klänning när jag när jag såg den!
149 kronor ifrån HM!
Säkert huuuuur snygg som helst på sommaren!
Brukar nästan aldrig köpa kläder ifrån HM, hittar aldrig något där. Men det lustiga är att om jag ger en snäll kommentar om någon annans kläder så kommer de alltid ifrån HM.





499 :-
linne/tunika ifrån fiorucci! (där finns de snyggaste kläderna för övrigt)
Ballt linne, tycker att det är riktigt fränt med döskalle ringar och örhängen! Funderar på att köpa, men det kanske är lite ovärt med örhängen för 499 kronor...





399 :-
bubbleroom.se
Säkert as söt när man är lite brun och inte lika blek som själva klänningen!
Och jag köper aldrig kläder på nätet för jag är rädd att de inte är lika snygga i verkligheten eller att de inte sitter som de ska! Men denna var för söt för att låta bli att köpa tyyyp!

Lite variation på bloggen, kanske både kul och tråkigt inte vet jag!

// julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0